ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Doprava a platba

Jak můžu za zboží zaplatit? Jde to několika způsoby:

platba na dobírku - cena dobírky – 49,- CZK

Nejběžnější způsob platby. Objednávku platíte až při převzetí zásilky.

Upozorňujeme, že platba na dobírku je možná max. do výše 7.990,- CZK.

platba bankovním převodem na účet prodávajícího – cena bankovního převoru je ZDARMA

Číslo našeho bankovního účtu, vedeného u Fio Banka a.s. je 2401582311/2010. Variabilní symbol

najdete vždy na faktuře a shoduje se s číslem objednávky.

Objednávku vyřizujeme až po obdržení platby. V případě, že objednávku nelze vyřídit,

bude vám uhrazená částka bezodkladně vrácena zpět na účet, ze kterého byla platba přijata.

 platba on-line – cena on-line platby je ZDARMA

Platbu provedete pohodlně a rychle platební kartou nebo prostřednictvím internetového bankovnictví.

Online platby pro nás zajišťuje společnost ComGate Payments, a.s.

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové 

E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Před dokončením objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu ComGate,

kde zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód.Tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na

zadní straně karty. Dle vašeho nastavení bude nejspíše vyžadováno zadání číselného ověřovacího

kódu, který obdržíte od své banky via SMS. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure.

Platby kartou - přijímáme spotřebitelské i business platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, Apple Pay.

Bankovní převody - platební brána poskytuje bankovní tlačítka všech významných bank v České republice, na Slovensku a v Polsku. Jedná se celkem okolo 50 bankovních domů.

 

Jak mi balík doručíte?

Zásilky jsou v rámci České republiky a Slovenska doručovány službou PPL PARCEL CZ.

Dodání probíhá zpravidla v pracovní dny od 08:00 do 18:00 h.

objednávky v hodnotě do 2 900 CZK - cena dopravy 99 CZK (ceny vč. DPH)

objednávky v hodnotě nad 2 900 CZK - cena dopravy ZDARMA (ceny vč. DPH)

Výše uvedené poplatky se týkají balíků, které mají maximální hmotnost 31 kg.

Ceny za nadměrné a atypické zásilky budou sjednány individuálně.

Balíky si můžete nechat zaslat domů na Vaši adresu nebo do práce. 

Dopravce Vás vždy bude informovat formou SMS o doručení zboží. 

Veškeré objednávky zpracováváme obvykle do 24 hodin. Zboží, které není skladem je v tomto termínu objednáno u dodavatele. Dodací lhůty jsou závislé na typu výrobku, v tomto případě do 30 dnů. Zboží skladem dodáváme do 3 - 5 pracovních dní od obdržení platby. 

Dodání nadměrné zásilky trvá zpravidla 6 - 9 pracovních dní od obdržení platby. 

Mezinárodní dodávka zboží trvá zpravidla déle, a proto je sjednávána zvlášť. 

Vzhledem k tomu, že dopravce neudává přesnou hodinu dodání, doporučujeme zadat adresu, kde se v daný moment budete nacházet (např. v práci) a své telefonní číslo. 

Co dělat, když je zásilka při předání viditelně poškozená?

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci bezodkladně nahlásit, nejpozději do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamace je řešena s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

Kdy mi balík přijde?

Pohyb zásilky je možné sledovat na stránkách PPL po zadání čísla zásilky zde: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Status zásilky není uveden? Může to znamenat, že zásilka je stále na cestě do cílové destinace.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 2.9.2019

Přihlaste se k odběru newsletteru

Nechcete o něco přijít? Přidejte si svůj email do našeho emailového zpravodaje a nic již nepromeškáte.

Kde nás najdete

Platební brána ComGate